Alla inlägg den 29 mars 2012

Av emma - 29 mars 2012 19:55

 


jag och kim har snart varit tillsammans i 2,5 år. läääääänge!

men när kysstes vi för första gången ?

jo det börja såhär, när jag gick i 6an fick jag kims nummer av min kusin jenni, 

jag och kim smsa lite å blablaaa. när jag gick i 7an började vi träffas liiiiite. men jag var verkligen INTE

intresserad av honom, euuuh! sen gick det knappt ett år, sen sågs vi igen och då gick jag i 8an och han 2 året på 

gymnasiet. minns att det var tyringedagarna, och jag var där med mina kompisar och kim med sina.

kim hade samma kväll smsat att han ville ha mig och blaaablaa. jag går in i öl tältet med mina vänner och vad

ser jag? jo kim med en ANNAN tjej`? hmm, blev smått irriterad så stod å tjafsa med kim om det. blaaablaa, till

slut skulle kim förklara hela skiten som hänt, och jag tyckte han var så joooooooobbig ! han bara babbla å babbla,

så när han stod där å babbla ställde jag mig på tå och kysste honom för att han skulle hålla käften!

vaar fortfarande inte intresserad av honom då. sen två år efteråt när jag var 17 och han 21 träffades vi igen och nu är vi tillsammans.   är kär i honom idag! hahaha.


nu ska jag plugga prov  


possss    

Ovido - Quiz & Flashcards