Alla inlägg under april 2012

Av emma - 2 april 2012 19:31

just det, jag suger inte efter att få besökare på  bloggen - som vissa andra.

som i första inlägget skrev jag" jag är inte ute efter besökare, jag skriver för att jag älskar att skriva av mig " och nu skriver jag av mig allt jag kan, bryr ni inte er om vad jag gör i mitt liv, - nej skit i å läs då! 

var bara det jag skulle säga...


posss igen!   

Av emma - 2 april 2012 19:08



idaaaag har jag, famo, mina småsyskon thea & tuva, och challe varit och krängt och lekt på donkan. vi laddade upp inför ullared imorgon. jag bara älskaaaaaaaaar ullared! ååååwh.. svängde även inom petra idag eftersom hon har kommit hem till hässleholm igen. <3


nu kollar jag repris av BB eftersom jag missade igår när jag jubba.. 


nu ska jag kolla vidare sen laga maud.


poss   

Av emma - 1 april 2012 11:50

 


i fredes var jag i skolan i en timme, skit lönt? nä, hade prov sista lektionen, mmm (y)

på kvällen var jag, kim och hubbe i finja oss jenni, stoffe & messi. vi grillade, drack 

lite och spelade kort. väldigt trevligt!


idag fyller hubbe hela 5 år! han börjar bli en gammal vovve nu :']

nu sitter jag och kollar på film med kim, ska snart fixa mig för ska jobba ikväll, 16-22..

bläää, men behöver ju pengarna  :) och alltid trevligt att träffa vårdtagarna :D hihi


har även gått på påsklov    nu, riktigt skönt att vara ledig en heeeel vecka.

synd att det går så snabbt :(


poss   

Ovido - Quiz & Flashcards