Alla inlägg den 26 maj 2012

Av emma - 26 maj 2012 20:00

idag har vi haft hubbe i ett år, eller ska jag säga enbart kim.

vissa som säger så.

menmen, hoppas han trivs bra hemma oss oss!

ibland är han lite gnällig men älskar han ändå väldigt mycket!

 



posssssssss      

Av emma - 26 maj 2012 19:23

HEEJ =D

idag har min bästa vän petra varit här, ni vet hon som ska bli mamma (y)

vi gjorde bra deal idag oxå, jag köpte saker till henne för ca 150 kr,

och av henne fick jag ett par skor som jag hade tänkt ha på studenten.

på kvällen för palla gå runder å ha ont på dagen ;]

kommer inte tycka synd om dom som får ont,

dom har väl hjärna själva att tänka?

yeye, här kommer bilder på skorna.

köpte även en kopia av christina aguileras parfym, mums!

fick den "riktiga" för typ 5 årsen av famo å blev fast vid den då!




   



posssssssss     

Ovido - Quiz & Flashcards