Alla inlägg under maj 2012

Av emma - 16 maj 2012 23:07



fick precis veta att bög avicii har ändrat tiden så han spelar inte förrän 1 inatt istället för 22. JÄVLA BÖÖÖGHUE.

å kim smsa precis å sa att han tappat 500 kr. PUCKO !!!    

GAAAAAAAAAAAAAAHH, jahaja, här sitter jag och jenni. fast hon lärde mig precis att twitta haha,. mmmm.

då kör vi vid halv 3 då ja, gäääääääääääääsp... tur att min kusin är bäst!


posssssssssss   

Av emma - 16 maj 2012 16:15

bästa vän & kusin.


ja, praktiken avklarad för idag, nu ledig i 4 dagar. GYTT !

snart väntas jobb, efteråt hem där jenni väntar. vi ska hämta kimsan & stoffe inatt i malmö, för dom ska kolla på avicii.

mohaha, imon kommer bror min hit, han ska sova här tills lördag, för ska va hans taxi på fredag&lördag morgon. hihi

på lördags nalkas även kalas oss världens sötaste lillasyster   

och nu ska jag ut och gå med hubbe innan jag måste driva to the work.. (bra engelska!?) 


posss   

Av emma - 15 maj 2012 14:04

 


HEEEEEEEEEEEEEEEY PARTY PEOPLE !! dadada....

pucko som jag är, sätter jag på en kastrull med vatten för ska koka makkisar, m så sitter jag såklart vid datan och nördar runder, sen efter en halvtimme kommer jag på vattnet, flyger ut i köket, hmm inget vatten kvar i kastrullen  

så smart hahah, jaja!!

praktiken idag var väl helt okej! fick reda på att min mentor kommer på tisdag, oooops... hihi

nu ska jag iallafall äta min pastasallad, sen ska jag iväg å tjäna mooooney!

var även inom jobbet igår för å fråga en sak, passade på då å frågade hur mycket jag tjänade i timmen utan OB.

det va ju tur att jag gjorde det, för eftersom jag fyllde 19 i januari skulle jag ha 6 kronor i löneförhöjning ( oh mycket )

mm, men det visade sig att jag fått betalt som en 18 åring, snyfft  

så ska ringa till lönekontoret på fredag å snacka allvar !!! ska ha alllllla mina pengar!!!!!!!!!!!

jajaaaaa,


idag är det exakt en månad till jag står glad och sjunger : FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

eller mja, kl 3...

posssssss  


tips på låt som fastnat i mitt hue : Nicki Minaj - Starship   

Av emma - 14 maj 2012 16:19



först måste jag säga förlåt till en viss person, som vet varför!  

och sen måste jag bara säga att hubbe är världens sötaste & finaste hund som finns, snuffe  


idag var det praktik igen, kul..... nej! inga gäster och inga konferenser. ååååååh  

bara imon och onsdag med denna vecka, sen nästa vecka har jag valt städet, å tacka gud för det, för då har jag och göra iallfall (y)

nu kollar jag bara på tv, har precis strykit all tvätt, bygger på mig feta berg, hihi :/

sen kommer jenni, vi ska ut och gå   bravo, bravo!!


possssssss     



Av emma - 13 maj 2012 20:21




igår fyllde min lillasyster 3 år, ååh.. minns som om det vore igår! ska berätta för er  

jag var hemma oss famo & fafar, helt plötsligt ringer deras hemtele, det är pappa. han lät stressad på rösten, snabbt frågade han om famo kunde köra ut till dom, för jenny höll på å föda. pappa var då påväg hem ifrån ett möte i malmö.

sitter på famos altan och hör helt plötsligt en ambulans, tänker för mig själv, "den är påväg hem till oss" jag sätter mig på moppen å kör hemåt, när jag kommer hem möts jag av en ambulans, en skrikande thea i gungan och bästa famo bredvid henne å försöker lugna henne. jag går dit, helt plötsligt kollar jag upp i fönstret och där står pappa med något i en filt, vi fattade inte först, men sen när jenny kommer ut rullandes med ambulansmännen, ser vi något ligga på jennys bröst. åh ja, det var lilla tuva som ni ser på bilden! tuva ville inte vara kvar inne i jenny, och föddes därför på toa golvet.

ska stolt berätta för min lillasyster, när hon blir lite äldre hur hennes födsel gick till. I LOVE YOU! 


hahah, jaja! över till lite annat, snart tar jag studenten, glad och ledsen känsla. vill börja jobba å tjäna pengar, men ändå är ju skolan sjukt slapp.... ååååh, IDAG HAR JAG HAFT KÖRKORT I ETT ÅR ! JAG ÄR BÄÄÄÄÄST, INTE BLIVIT STOPPAD EN ENDASTE GÅNG HELLER. WOOOOOOOOOOOOOOOOOHO!!!


POSSSSSSSSSSSS   

 
Av emma - 11 maj 2012 22:47

jag ÄCKLAR mig och SPYR på folk som tar kort på sina pattar, kukar, fittor eller i olika ställningar och leker sexiga. för det första, hur kan man skicka såna bilder till andra? söker dom uppmärksamhet eller vadå? jag tänkte först lägga ut en bild som en tjej tagit, man ser tatton, så kanske inte svårt att se om det nu är DU som är på bilden.

MEN, lägger inte ut den, inte denna gången, men jag kommer att göra det. om du skickar den till en, varför ska inte hela världen få se den istället? äckel..

aaaaaaaaaajaa, sånt som jag stör mig på. har ALDRIG skickat en bild på mig själv i bara trosor eller bh, why? ser inte någon mening i det. för det första skulle nog mina föräldrar skämmas över mig och undra va jag håller på med.

USCH !!

" då tog tjejer nakenbilder för att komma med i playboy, idag tar tjejer nakenbilder för att få många gillningar på fb "


SANT!!


ÖööööööööööööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHhhh.


possssssss   


fick bli en bild på hubbe&foxi, dom skickar inga nakenbilder till varandra ELLER tll andra.

    

Av emma - 9 maj 2012 22:02

 


heeej heej!

vet, dålig på att skriva...

menmen, idag var det min 3:e dag på kuran i tyringe - som praktikant.

usch, gillar inte alls att vara på praktik. jag jobbar för att tjäna pengar, som mitt jobb inom kvällspatrullen. 

inte jobba gratis.. visst dom är jätte snälla där, MEN det finns ju inget å göra.... ååååuh.

ajja, idag var jag å gymmade med min kusin jenni, vi har varit lite lata i någon vecka, fyy!

hittade ju mina sommarkläder igår, inget som passa!? så dags att bränna fett..


nu ska jag diiiiiiiiiska sen sussa.

ny slavdag imon + jobb!

finemang, fast vet att jag inte behöver mina timmar denna månaden, får ju ganska bra tillbaka ifrån skatten  


nu kallar disken,


possss    

Av emma - 6 maj 2012 22:52

 


mja kanske inte riktigt, men min bästa vän petra berättade för mig för någon

månadsen att hon var gravid, och då visste hon inte riktigt vad hon skulle göra.

för några veckorsen bestämde hon sig och gick även ut med att  hon skulle bli mamma om 6 månader!

jag längtar som tusan efter bebisen, så undra då hur mycket hon längtar egentligen   

kommer även stötta henne så mycket jag kan, och ska även få följa med å se vilket kön bebisen är i, ihihi   


natti !      

Ovido - Quiz & Flashcards