Alla inlägg under maj 2012

Av emma - 6 maj 2012 22:39

ja, otrohet är inget misstag, det är ett val man gör!

och det är såå jävla sant! varför gör man det isåfall om det endå är ett misstag? hmm.

nä, jag ogillar otrohet som fan, dock har jag själv varit otrogen, sårade killen som fan och tänkte att detta ska jag aldrig mera göra om eller vill aldrig vara med om det själv. Jag var dock så ärlig så jag sa det direkt till honom, varför vara tillsammans med honom och dölja en sån sak ? hade mått jätte dåligt!

DOCK känns det som om jag fick tillbaka, då en kille var otrogen mot mig, 2 gånger. kan inte beskriva känslan, känns bara som om man vill skrika eller hoppa framför ett tåg. man känner sig så jävla nere - iallafall jag. 

jag kände mig även äcklig då jag visste vilka tjejerna va, och ööööh säger jag bara. man undrar hur man själv ser ut egentligen... men ja, det är ens eget val, men man undrar, varför vara med någon annan när man redan har pojk/flickvän. hm, ajja! känner bara igen mig i BB annica,  när jag ser henne tycker jag hon är så jävla dum i huet som förlåter äcklet marcelo, men sen tänker jag efter. jag har varit på exakt samma ruta, och dum i huet stanna jag kvar och inte lämnade. det är sånt man får bita i idag..   


nu ska jag iallafall sova, har praktik imon och efteråt jobbar jag. känns som en lång dag! vet även att jag måste städa här hemma, men vi är ju två i hushållet, ska inte båda hjälpas åt? GAAAH irriterad.


så nu har jag skrivit av mig.   


poss   

Skapa flashcards