Alla inlägg den 6 juni 2012

Av emma - 6 juni 2012 20:30

heeeeeeeeeeeey! igen..

åååh jag börjar bli nervös inför imorgon, behöver

dock inte vara rädd eftersom jag gjort det flera gånger innan.

hihi, jaja det blir perfekt !!



possss     

Av emma - 6 juni 2012 14:38

heeej heej heeeeeeeej !

igår var det skattjakt, fick massa saker vi skulle göra och vi gjorde

typ 5!? hahah, vi samlades oss yen vid 10 tiden, åt frulle

sen började vi skåla samtidigt som vi fixade oss.

idag mår jag väl sådär, mår inte jätte dåligt och inte jätte bra.

åkte hem till famo igår vid 8 tiden, helt plötsligt fick hon

maginfluensa så jag tvingade kim att hämta mig.

duschade och sen somnade på sekunden.

uuhe, nu sitter jag och tänker om jag ska göra soppa..

hmm, här kommer iallafall några bilder sen igår!

och imorgon smäller det för mig, mohaha sea!







posssss  

           










Ovido - Quiz & Flashcards