Alla inlägg den 14 juni 2012

Av emma - 14 juni 2012 23:18

kom till famo idag med fedepackning, ja jag flytta hit för en dag bara menmen. ligger nu i sängen, pirrar sjuuukt mycket i magen. tänk att det är jag som tar STUDENTEN imon, galet!! kommer inte kunna sova, usch... kommer aldrig glömma dessa student veckorna, underbara!!!posssss ;*(mobilinlägg)

Av emma - 14 juni 2012 13:49

heeeeeeeeeeeeeeey hoooppp !

åh sitter och myser i soffan med hubbebubbe, [:

precis gjort klart hur jag ska håret imorgon, ååh inte många timmar kvar!!!

ska snart packa, sen till kusse för vi ska hämta cabben, sen ut

till pappi och hämta dricka + bror.

ska även inom petra, fick reda på att hon väntar en Milo, ååh :'}

guuuuuuuuuuuuull!!!

nej nu måste jag packa....

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN,

FYYYYYYYY FAN VAD JAG ÄR BRAAAAAA!!!!!!


 

fast är brun/svarthårig nu hihi.


posssssssss   



Ovido - Quiz & Flashcards