Alla inlägg under juni 2012

Av emma - 6 juni 2012 14:38

heeej heej heeeeeeeej !

igår var det skattjakt, fick massa saker vi skulle göra och vi gjorde

typ 5!? hahah, vi samlades oss yen vid 10 tiden, åt frulle

sen började vi skåla samtidigt som vi fixade oss.

idag mår jag väl sådär, mår inte jätte dåligt och inte jätte bra.

åkte hem till famo igår vid 8 tiden, helt plötsligt fick hon

maginfluensa så jag tvingade kim att hämta mig.

duschade och sen somnade på sekunden.

uuhe, nu sitter jag och tänker om jag ska göra soppa..

hmm, här kommer iallafall några bilder sen igår!

och imorgon smäller det för mig, mohaha sea!







posssss  

           










Av emma - 3 juni 2012 18:37

HEEEEY HEEEEEY!

resan till köpenhamn var väl sådär, tråkigt väder och för mycket

fritid.. hade nog varit roligare om vädret hade varit fint [:

i helgen har kims kompis sovit här då vi har druckit hela helgen.

puuh att jag orkaa!!? igår va petra & sofia här, trevligt [;

nu ska jag och kim baka kanelbullar som vi ska mysa till framför

BIG BROTHER finalen ikväll, håller alla mina fingrar % tår för hanna!

här kommer lite bilder sen köupenhang.


                      

calin på tåget, sen vår pizza vi lyckades beställa, sen båtturen, mentorn, sandslotten, vandrarhemmet, stopp i avloppet på toan, inget ljuse där heller, sen calin på det konstiga glypoteket..


posss   

Ovido - Quiz & Flashcards