Alla inlägg den 19 juli 2012

Av emma - 19 juli 2012 23:43

ååh jag bara älskar en sak!
när andra vet exakt hur allt ligger till och hur dom ska lösa andras problem !
loooooooooooove it!
så himla skrattretande!
dom som vet hur problemet ska lösas är väl förfan dom det handlar om!
hahha jeesus talade till mig!
amen

Av emma - 19 juli 2012 13:00

hejhej !

ja som vissa sett på fb så har jag ändrat min status från

"i ett förhållande" till "singel"

vem gjorde slut ?

jo jag, varför?

trött på att alltid komma sist i tankarna,

trött på att bli lovad massa saker sen visar det sig bara att det

va snack.

bli puttad från trappan accepterar jag inte heller !

okej jag putta oxå men inte ner från trappan iallafall.

jaja, jag gjorde slut nu en gång för alla.

förstår om mina vänner är trötta på att trösta mig, men det

lär ni slippa nu, hoppas jag [:

nu ska jag dricka mitt kaffe, ta mig en god jävla cigg

och ringa till min pappa !

snart kommer famo & challe <3

 

       

Skapa flashcards