Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av emma - 3 augusti 2012 22:56

HEEEEEY !
just nu är jag övertrött..
menmen, köpt present till kusinen idag hihi sen käkade jag pizza med okänt folk sen åkte jag till petra & ida!
vi kollade på tv å bara glodde helt enkelt!
skulle färgat håret igår å idag på petra men det blev inget med det någon av dagarna hahahah.. hm?!
nu är klockan ställd på 06.00, vet inte hur jag ska orka ta mig upp 2 dagar i rad vid den tiden menmen..
imon får jag även träffa min bebis, ÄNTELIGEN !!!! saknar honom sååå mycket, hoppas på att jag kan ta honom nästa helg ;]
nu ska jag halv läsa, nörda runder och sova med min sängkompis !
peace (;

Av emma - 3 augusti 2012 16:28

detta gav jag & challe precis till världens bästa famo!
ja vi är inte som alla andra hahahah!!
hon blev glad iallafall :]

Av emma - 3 augusti 2012 13:59

sitter just nu på famos balkong å chillar fläsket! precis duschat å fixat mig, väntar på att challe ska komma för vi ska iväg å handla 25 års present :]
efteråt ska jag umgås med petra & ida, vi ska kolla på film & kränga godis.
kanske kolla på en lägenhet oxå :]
har gått ner 4 kg på två veckor, hur?
jag har perioder då jag bara kan äta en gång om dagen, vilket jag gjort nu i 2 veckor. som i förr går fick jag knappt i mig en hamburgare så det är bra.
folk säger dock att det inte är bra, men jag mår bra av det så det skiter jag i :]
mina jeans som satt as hårt innan (fick nästan ligga på golvet å ta på dom) måste jag idag nästan ha skärp till hihi!!
götttttt ;]
dock har jag fått något konstigt sår på magen :0 hm..
posshaj

Av emma - 3 augusti 2012 00:17

bilderna blev suddiga på mobilen, hm..


                 

Skapa flashcards