Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av emma - 4 augusti 2012 23:51

25 års festen va jätte rolig! träffa släkten och framför allt bebisen linnea! aldrig träffat henne så det va höjdpunkten! åh söt va hon oxå :,]
nu är kl ställd på 06.00 gäääääsp!
blev även donken med jenni, stoffe & challe :] nu sova!
godnatt..

Av emma - 4 augusti 2012 16:11

nu sitter jag och väntar på att jenni & stoffe ska hämta mig & challe!
vi ska på vår kusins 25 års kalas/fest!!
ska bli kul, aldrig träffat deras bebis heller :/
idag har jag min näspiercing i. typ 1 årsen jag hade den haha och den gick i... hm :]
poss

Av emma - 4 augusti 2012 10:34

imorse visste jag knappt var jag va när klockan ringde! så jobbigt tycker jag att det är att gå upp tidigt.. ush!!
hämtade upp nelly för hon ville med till Tyringe haha!
nu har jag bara en timme kvar å jobba, sen ska jag träffa min bebis (: <3
sen hem å fixa sig sen vidare på 25 års fest! dock upp tidigt imon med :[ blä...
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för har bara en till innan jag slutar..
hmm..

hajdå

Skapa flashcards