Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av emma - 8 augusti 2012 23:22

hääääääääääy !

ikväll jobbade jag, as kalas!

en arbets kompis gifter sig imon med sin blivande man,

så det va present öppning :,] vill med gifta mig!!

han blev iallafall glad över presenterna (y)

och ja, det är två killar som gifter sig, hur gulligt som helst :, ] !!

nu ska jag och mr. BIG sova !

för jag ska ju upp tidigt imon :[

- mr. BIG?

ja han får vara hemlig ett tag till mohah..

synd om han.. jaja !

sånt är livet, nu säger vi godnatt. så...

godnatt

 

     

 

- you might think that i'm a mess.
well look again, have a second guess !

Av emma - 8 augusti 2012 15:25

ååååh vill ha svar NU !!!
målat mina tånaglar idag, intressant jag vet!
sen skoja jag med petra och har även frågat hur det går för min bebis!
hahahah kul inlägg !
nu ska jag köra till jobbet!
hejdå.

Av emma - 8 augusti 2012 11:11

"det löser sig" är något min pappi alltid säger.

kvittar vad man säger så blir svaret alltid - det löser sig.

och saken är att han alltid har rätt oxå! lite störigt haha.

önska att om jag sa "det löser sig" så löser det sig!

men tyvärr inte..

ex. på vad min pappa säger det till är:

 

- finns en köplägenhet vid famo, 100 000 kr ska dom ha för den.

mitt svar: hur tror du att jag ska ha råd med det?

- det löser sig emma!

 

behöver nya däck på bilen.

- det löser sig.


min bil är cepe nu, vad ska jag göra?

- det löser sig!

 

var ska jag flytta någonstans?

- det löser sig

 

vad ska jag göra av min katt?

- det löser sig

 

hade jag sagt att jag hade varit döende eller något så hade han bara,

- det löser sig !

 

hahah, älskar min pappa!

du är den bästa.

 

 

 

- 5 lies that girls tell:

1, i'm fine

2, i'm not jealous

3, i'm over him

4, sure we can be friends

5, it's okay!

Av emma - 8 augusti 2012 00:11

HEEEEEEEEEEEEEEEEEY !

idag är jag glad, glaaaaaaaaaad !

jag har hämtat min kisse katt, och det känns så SKÖNT!

nu har jag bara mig själv & min katt att tänka på.

inte en annan jävel ! - NICE.

 

idag va jag och fikade oss petra i finja,

vi va grannar när jag va 8 år, och jag älskade

att leka med deras bebis!

idag är han 11 år och jag är 19.

kan inte fatta var tiden har sprungit iväg!? jag är gammal..

 

ikväll käkade jag & famo kräftröra och

vi tog även oss en god drink [: mums !

nu ska vi kolla på film sen sussa !

"vi"? - ja fundera på det ni! mohaha.

 

även bestämt mig, ger månaden ut.

sen funderar jag på att dra, långt härifrån!

- var ska jag?

det berättar jag när jag är 100% säker!

 

 

kyss.

 

       

 

- i've never felt so alive, loving everything i do.
cause you've made me realize i'm better of without you!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards