Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av emma - 20 augusti 2012 22:59

hääääääy !
idag månad wiho !!
idag va jag & kusse på Ikea och handlade en massa saker !!
dock blev det några tusenlappar men jag blev fan lyckligare haha!
så nu har jag nästan handlat allt till min blivande lägenhet! wiho,
skrev på kontraktet i fredags oxå, wääääy !!!
nu chillar jag oss pappa!
även betalt alla räkningar hihi..
seeeya !

Av emma - 20 augusti 2012 04:13

jau idag jobbade jag 16-22, skoj!
efteråt skjutsade jag hem sandra
och sen stack jag till en kumpis,
kom precis hem! japp intressant!
höll dock på å somna hela tiden så va antagligen trött.. har inte hamnat i säng före 3 på nätterna nu i några dagar så kanske dags för en ändring imon? m ja!
imon ska jag fika med bästa vän, sen hem till pappi & comp och sen träffa sophie :] längesen! fullt upp jappjapp!
ledig två dagar nu så skönt !
nu, godnatt .

Ovido - Quiz & Flashcards