Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av emma - 23 augusti 2012 15:16

idag va jag, famo & challe på soffjakt!
hittade en soffa som jag fastnade för direkt så blir antagligen den, den va på rea 9950 kr nu, men eftersom jag tvunget ska ha svart blir det lite fler tusenlappar men wtf?! en soffa är en soffa =D

va på lunch dejt med min calin idag, väldigt roligt att träffa henne!
hon hade köpt en kalender till mig så as nice =D
snart ska jag träffa caisa, sen jobb !
efter jobbet rullar bilen till Bromölla !
imon ska jag klippa mig, wiho!
hejdå

Av emma - 23 augusti 2012 00:21

häääääääy!
just nu går allt framåt i mitt lilla liv
och det är jag super glad över!!
jobbat ikväll, nice :]
hämtade challe oss pappa och nu ligger jag i sängen!
fick mina microringar idag så ska lämna dom imon till caisa!
fick även vår tandblekning idag så har det i käften nu!
haha.. nu ska jag sova för imon står det massa på Emmas schema!
säng & soffjakt med famo and challe, sen ska jag på
lunch'dejt med bästa calin !! sen jobba,
efter jobbet far jag till bromölla!!

smsar även med malin, för ca 1 årsen ville jag slå ihjäl den tjejen, låter hemskt men sanning! hon tvinga mig att prata med henne, höll fast mig & jag bara böla!
men idag är vi jätte bra vänner, och det tackar jag henne å all jävla skit för !

godnatt :*

Skapa flashcards