Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av emma - 24 augusti 2012 22:36

tjääääääääääääääääääääääänna !!

allt fint med er?

med mig är det as kalas!

berättar kanske imon varför,

kan erkänna att det har lite med rubriken att göra [;

 

idag klippte jag mig juuu.

och jag blev väl ganska nöjd [:

han klippte in mitt löshår nu så as kalas.

i veckan får jag någon sorts färg som jag bara

ska lägga på håret så slipper jag färga det =D

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE ja..

 

ikväll har jag och calle krängt pizza och nu

checkar vi iron man!

imon kommer min bästa vän petra hit!

mys [:

hade även fågelskit på min nytvättade bil,

ville bara säga det!

 

(ps. du är besatt, sök hjälp!

så sjukt besatt att bli vän med en på fb

så du verkligen bönar och ber? HAHA)


posssssssssssssssssss.  

 

           

Av emma - 24 augusti 2012 01:14

ligger i sängen och börjar bli osäker på klippningen imon, börjat med en annan bena (fråga mig inte varför) så vet inte om jag ska köra på snelugg imon eller den jag har nu?
vilka stora problem jag har allehopppppa!!!?

kusse skickade en bild innan, höll på å svimma av skratt! haha, ibland undrar jag om det slått slint i huet på en viss person! jösses är det enda jag kan säga =,,,,,D
nä nu ska jag försöka sova, fått en allergisk reaktion därför ögat är rött..
glömde säga att jag köpte en platttång idag, har redan en men en reserv är ju alltid bra! köpte även en massage hand, as nice är den !!

poss

Skapa flashcards