Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av emma - 26 augusti 2012 17:55

hääy!
nu har jag & petra precis tvättat
lilla bettan!
den blev super fin!!!!!
nu sitter vi oss mamma&peter, ska snart mumsa i oss maud!
sen ska vi hem till lägenheten och färga petras hår..

på tisdag börjar jag och bästa kusin att gymma igen! - på tiden?
vi ska bli slimfit till gran canaria haha!!

pusshej

Av emma - 26 augusti 2012 00:22

hääääääääääääääääääääääääääääääey !

idag kom petra & ture hit. mys!

vi har precis kollat på american pie: reunion..

den va sådär....

 

mr. N svängde även inom och sa hej, så HEJ !!

mohahaha.

ture & foxi har possats och lekt idag, ååååwh =D

nu funderar jag på att gå å lägga mig..

men ska jag bara lämna petra uppe med

min störda bror?
 HAHAHA.. övertrött.

skickade en fin video till min pappa idag, snällt svar man får tillbaka!?

 

skaffat mig en ny toyfriend, DARIN ! mohaha

poss

 

           

 

 

Skapa flashcards