Alla inlägg under augusti 2012

Av emma - 17 augusti 2012 02:02

efter en fin kväll/natt med petra ska vi nu sova!
vi har hunnit med att vara på donken, färgat håret, kollat på fråga olle, flippat, varit ute och gått, färgat håret, färgat ögonbrynen, färgat ögonfransarna & haft pormask på näsan =D wääääy!!
imon ska jag slänga ut 3000 så att jag kan leva igen, astma spray, ögon droppar och linser ! ööööh...
idag rullade pappi hem min bil med nya däck på, nice tack pappa!!!
nu poss!

Av emma - 15 augusti 2012 23:27

heeeeeeeeeeeeeeey !

sitter och kollar på tv med min nya säng kompis!

petra såklart haha, hon ska sova här inatt :]

håller på att beställa microringar för ska sätta i löshåret.

längtar ! hihi

idag betalade jag in för både mig & challe en liten

summa av resan, som var ett måste !

AS NICE ! nu vet vi att vi verkligen åker! hohoho.

- för att vi kan !!!!!!!!!

nu ska jag kolla vidare på criminal minds !

han mörka är så JÄVLA snygg :*


poss!

( får bli gamla bilder, för jenny&pappis dauta)


       

Av emma - 15 augusti 2012 11:29

hallå hallå !
sitter just nu ute i det fina vädret!
fick gå upp tidigt idag för städerskorna skulle städa idag, just på min lediga dag! hihi
såg nästan precis min katt bli uppäten av faxe & Alex ! idiot hundar :@
slängde in faxe i hundgården så nu står han där å skäller !!!!!
känns konstigt att sitta "hemma"..
varför flyttade jag hemifrån från första början ?
- ung, kär & dum !!!
snart ska jag hämta thea & tuva på dagis, ska se om dom vill bada idag ;)
fick även igång stereon igår!
med cd skiva, sen får jag köpa något... till radion !! får försöka trycka in den i hålet med haha.

hejdå.

Av emma - 14 augusti 2012 13:05

nu är resan bokad till gran canaria!
helt jävla sjukt underbart !
åker dit med världens bästa jenni, stoffe & challe =D
LOOOOOOVE IT !
åker dagen efter min 20 årsdag så det kan ju inte bli bättre!
wiiiiiieeeee HAPPY !!

Av emma - 13 augusti 2012 12:01

godmiddag !!
vakna upp med världens träningsvärk i benen, armarna & rumpan HAHA!
försöker fundera på vad som egentligen hände inatt men minns inte ?!
jaja haha! jobb ikväll 16-22 !
och imorgon ska jag sova "hemma" !
har inte gjort det på ca 10 månader så kommer va helt förvirrad när jag vaknar på onsdag haha!
ska hämta små syskonen på dagis så blir en heldag med dom oxå, mys!
nu chilla fläsket !
seeeeeya :*

Av emma - 12 augusti 2012 22:17

sitter oss pappa å comp. ätit gott och umgåtts med min bebis !

just nu är jag ganska förvirrad haha!
om man leker att allt är perfekt,
hur kan man då gå å säga till min bästa vän som frågar hur det är att "det duger, du vet hur allt är" haha asså jag fattar inte det !?
saken är ju att tjejerna du umgås med nu, dom "duger" bara just NU! men dom fattar inte det, HAHAH (utnyttjning) mohahaha jaja not mine problem men så sjukt skrattretande!!

och ja, jag har det så sjukt jävla mycket bättre utan dig !
nu blir jag mer uppskattad och får komplimanger ! du bara tryckte ner mig på botten. NOLLA !
en månad utan dig, den bästa månaden i mitt liv ;]
seeeeeya BITCH !!!

Av emma - 12 augusti 2012 14:24

hallå hallåååååååååå!

idag mår jag väl sådär haha!!

igår öppnades första cidern vid 3, och efter första klunken

va jag redan halv full haha!

vi började oss louise, sen djupa, sen bella, sen adde och sen hlm dagarna.

tyckte vi flög runder överallt igår haha!

insåg idag att jag blev några hundra fattigare, HAHA nice!

åt langos igår och det är SVIN GOTT. mums [:

igår hade jag en klänning med öppen rygg, och då skulle jag ha

BH kors i ryggen för att jag skulle dölja dom lite.

(hittar ju inte ett skit här så ingen bh utan band :[)

m det gick ju bra!

åkte taxi hem och kommer in, ska ta av mig bh'n.

får inte av fanskapet ! stod nog i några minuter innan jag fick av den,

slutade med att jag sköt iväg den plattan jag hade HAHA!

jajajajaja !

glömde även renbädda igår innan jag gick

så hade fullt upp med att få sängen kädd haha..

inatt va även gösta jobbig, ringde mig och sa några ord

sen bara "ringer dig om 5 min" gaaaaah :@ haha

 

nu ska jag chilla sen hem till mine familia <3

                       

 

- i run with the speed of light,
no, not even bullets can stop me now!
and i will never go back, go back now.
you wont see me go back, go back now
i've never felt so untouchable !!

 

 

Av emma - 11 augusti 2012 03:36

heeeeeeey !

ja ikväll blev det ju god dryck sen hässletown's dagarna.

mja nog 3 årsen jag va på hlm dagarna haha

jajajja... denna dagen hade jag iallafall SJUKT skoj!

och imon vet jag att det kommer bli änner mer SJUKT SKOJ !

så är det bara!

inatt sover jag inte själv!

min bästa kompis och kusin sover bredvid mig.

snarkandes hahah!

ganska kul att två kusiner kommer så bra överens som vi gör!

jajajajajajjajaja.

vi fick iallafall skjuts hem med bästa andreas - TACK ! =D

nu ska jag med försöka sova [:

posssssssss!

 

                 

 

- jag kommer glömma dig en vacker dag.

idag är den vacker dag!!

so fuck offfffffffffffffffffffffffffffffffff.

 

 

Skapa flashcards