Alla inlägg den 3 september 2012

Av emma - 3 september 2012 23:43

vaknade upp bredvid en sovande petra imorse! sovit oss henne hela helgen, mys <3

idag PW jag lite, ska jag tappa mina
sista 4 kg så måste jag ju hålla igång haha!

träffade sophie ikväll, kaffelatte time å massa tragg!
efteråt begav jag mig mot klippan, ett under att jag hittade dit jag skulle!
tack varse mr. N i telefonen (Y)
intressant va? vet, mitt liv är jävligt intressant hahahahahahah!
hemåt va värre, vägen va avstängd så blev rädd, måste bli bättre på att kolla skyltar, ett under på att jag fick kortet..

nu ska jag städa min säng sen krypa ner med min sängkompis !
poss

Av emma - 3 september 2012 10:13

sen min kära pappa fick iPhone
har han börjat skicka konstiga slang
och nya ord. varför?
- han ville vara en i gänget!
love you.

?

Av emma - 3 september 2012 01:37

godnatt godnatt !
inatt sover jag inte själv, wääy!!
är på halvt PMS humör, snart helt!
och tro mig, mig vill ni inte vara med då!
- fråga mitt ex!

ikväll testade jag den nya drycken
(kan inte namnet just nu)
den är ny för mig då jag aldrig testat
deeeeeeen ! haha..

nu ska vi sova, hejdå !

kom på en as bra mening innan " jag ska dricka mina drinkar och bli full så jag kan få mig ett engångs knull " hahahah jag suger, jag vet!

Ovido - Quiz & Flashcards