Alla inlägg den 6 september 2012

Av emma - 6 september 2012 17:08

änteligen har jag kommit på vad jag ska bli!
jag ska bli mekaniker ! wiho..
not...
man blir bara så smutsig å äcklig å allt.
skulle tvätta min motor lite idag..
oljig som bajs menmen..
drog nageln på en sak å fick fullt öööööööööööööööh..
undra hur mycket de kostar å lämna in den å få den motortvättad.
eller kan man lämna in den för det?
hmm.. jaja måste visa er bilder
hur jag såg ut efter dagens pill å fitt med min pluttis bil...
man ser även var jag dragit nageln, mysigt va (;?
ååååh "lagade" även den själv.
min bil hoppade fram när jag körde,
sen idag råkade jag bryta någonting å sen tryckte jag lite överallt å när jag körde hem slutade den hoppa!
men ja, sen startar den väl inte...

Av emma - 6 september 2012 01:44

people told me slow my road,
i'm screaming out FUCK THAT !

Ovido - Quiz & Flashcards