Alla inlägg den 8 september 2012

Av emma - 8 september 2012 13:09

haha, så jävla bäst!
va med en kumpis häromdagen, 
vet inte hur vi kom in på det men det va iallafall om att så fort man gör slut med sitt ex så ska man försöka göra så att exet ska bli arg & svartsjuk! och det gör dom flesta töffarna genom att leta upp tjejer/killar på FACEBOOK!
men snälla !! facebook, allvar?
HAHAHAHAHAHA =D
jag va åter igen tvungen å fråga varför i hela friden ni killar gör så!
visst vi tjejer är inte så jävla bra vi heller, men till den nivån sjunker jag inte iallafall !
så nu har jag fått svar på tal,
ni/vi gör det bara för att få den andra arg/svartsjuk, check!
har du lyckats göra mig arg/svartsjuk?
- nej, bara jävligt glad!

nu har jag inte mer å skriva!

Av emma - 8 september 2012 01:21

du måste faktiskt inte komma, åtminstone får det inte bli till ett krav. för några år sedan gjordes det en studie som visar att bara fem procent av alla kvinnor kommer vid varje samlag. hela 35 procent kommer sällan eller inte alls..
stackars dom som aldrig har fått komma :}

nog med det !
ikväll va det jobb, skojigt värre :]

imon (idag) blir det utgång =D
jag har redan (för en gångsskull) valt kläder inför imon haha!!
hade kunnat gå naken eftersom vi ska till wonk, ett gay-uteställe [:
aaaaaas skoj ju haha!!
fast dock vill jag inte tänka på hemresan mohaha!

beställde hem ett par nya skor inatt!
på Nelly! rea så ME LIIIIIKE =D
nu ska jag försöka sova,
whoooooop klockan är innan 3 (Y)



Ovido - Quiz & Flashcards