Alla inlägg den 18 september 2012

Av emma - 18 september 2012 23:42

ja som ni fattar tänkte jag skriva om singel livet haha - brist på annat!

JAG TROR DET ÄR SÅHÄR :
för en tjej:
bölar dom två första veckorna,
börjar släppa han 3-4 veckan,
5-7 håller på å gå vidare bra!
7-?! accepterat situationen och tänker på sig själv, njuter av varje sekund att vara singel..

för en kille:
dag ett, lever livet redan dagen efter om inte samma dag?
första 2 veckorna, festar och verkligen kn"llar runder. - för att bli bekräftad att han fortfarande duger.
3-4 veckan, börjar smått inse vad han gått miste om men fortsätter leva livet som om han aldrig levt förr!
4-!? insett att tjejen han älskar/älskade gått vidare och lämnat honom för gott, han får panik !

det är tvärtom oxå, men detta är min tro haha!!

idag va jag iallafall på "möte" med mina chefer! jag gillar dom verkligen och det va ännu bättre och höra allt positivt dom sa om mig och va mina kolleger hade sagt! man blir glad :,]

idag fick jag ÄNTELIGEN träffa hubbi bubbi.. kim skulle kolla på min bil idag och jag fick i uppgift att hämta hubbe!
det gjorde jag mer än gärna, gud vad jag saknar den hunden :[ ouf..
menmen! life goes on..
blev jobb ikväll med hihi niiiiice!

nu film, poss!
and petra, YOLO !!! :*

Ovido - Quiz & Flashcards