Alla inlägg den 24 september 2012

Av emma - 24 september 2012 23:28

Av emma - 24 september 2012 17:26

oooouf!
idag har jag nog fått urinvägs infektion :[
gick precis på toa 6 ggr på 5 min, till slut satt jag på toa i 10 minuter för orkade inte springa fram å tillbaka.
gör så ont, snyfft :[

klarade knappt av å gå på stan med challe, men tröstade mig själv med å köpa två blommor till håret och olja till håret oxå.. måste trösta sig själv när man är ledsen :/ hihi

nu ska jag köra till kvantum och köpa
lime å tranbärsjuice å hoppas på att de blir bättre :]

poss

Av emma - 24 september 2012 01:33

aaaaaaaaaaaaarg!
eller nej irriterad!
asssså mmmmmmmmm :@
en sak ska jag vara tydligen med,
- jag hatar när folk tror dom vet så jääääääääävla mycket !
dom tror dom vet vem som ska bli min kille, vem jag träffar, vilken bil jag ska köra och vilka trosor jag ska ha på mig!
seriöst?
vill jag bli lebb, sälja mig på gatan eller blir tsm med en idiot är det väl ingen mer än jag som vet de?
hur ska min mamma kunna veta vad jag vill ha för trosor på mig när hon inte ens har frågat? panik..

som ja, jag har börjat prata med mitt ex, tilllllll och med börjat träffa honom.
ja och?
så bara för att vi har varit tillsammans så kan vi inte träffas som vänner ?
nej tydligen inte, inte eftersom
jag får massa konstiga sms som tex
"ja då får man väl gratulera till dig & Kim igen"
varför i hela friden då?
vi väntar inte barn ihop direkt men tack!
aaaaaarg/irriterad!!!!!!!! snelsjeijskwäfvd


jaja!
jobbat hela helgen, så nu tar jag
ledig i.... en dag?
hm. Kim lagade min bil idag!
TACK TILL DIG MITT UNDERBARA EX!
överdriver jag? nä chill kumpis ;]

hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards