Alla inlägg den 26 september 2012

Av emma - 26 september 2012 00:12

går inte å ladda upp bilder knappt :@

Av emma - 26 september 2012 00:09

idag efter jag de varit oss doktorn mådde jag lite bättre, till och med
så bra så jag och famo körde till förmedlingscentralen!!
dock fick jag kissa 2 ggr på pappas jobb, sen knipa
igenom hela förmedlingscentralen tills vi skulle äta
för då sprang jag två snabba runder!
intressant va !? haha

ikväll blev jag bjuden på kaffe å kladdkaga oss petra & ture :]
myyyyyys. hihi

nu ligger jag i sängen redo för å spela
yatzy =D wiho..

imon ska jag på ett ärande, antagligen köpa present till min bebis som
fyller 1 år på söndag!
ska ha kalas för honom, men han har bara några vänner...
lillsigge, lillkatten och hubbe.. ha ha.
men ska nog ut en sväng å säga
- hej bebis jag älskar dig :,]
vet jag är koko..

godnatt :]

Ovido - Quiz & Flashcards