Alla inlägg den 27 september 2012

Av emma - 27 september 2012 23:47

ååååh hej!

imorse åkte jag och famo å storhandlade =D

behövdes inhandla litta maud till kylskåpet haha!

 

vid 13 tiden körde jag till lägenheten för att

få nycklen till min bostad!

ååh, de är mega kul!

dock är allt i en jävla röra men imon så!

å pappa tycker inte jag ska ta med min bebis

till lägenheten för han trivs bland sina

kompisar, och eftersom han har fått

va ute i ett år, kanske han inte vill sitta

å räkna bilar om dagarna?

men kan jag verkligen lämna min bebis?

njaa, han är mitt liv så får tänka på saken,

dock får jag siggelina på fredag, WIIE !!!

hon har ju aldrig varit med om utelivet

så henne är de ju lugnt med [:

 

challe & jenni hjälpte mig med allt

så tack så mycket, ni är bäst <3

 

nu ska vi sussa, för imon blir de till å

packa upp allt sen till IKEA för å slösa litta money.

 

BRA DAG!

           

Av emma - 27 september 2012 01:20

WIIIHO idag är dagen kommen,
jag flyttar! som jag längtat.. fyyyför ja :]
fast kommer sakna min famo jätte mycket :[ men vi kommer ju såklart ses var varannan dag, vi bor ju bara några 100 meter ifrån varandra haha!

imon flyttar jag och challe alla grejer och på fredag kör jag & min styvmamma till Ikea och handlar min säng osv! så kan inte sova i lägenheten förrän på fredag!
och då hämtar jag hem min bebis oxå wiho !!!
och på måndag åker jag och pappi å hämtar min soffa, dock ska han inte få se vad den kostar för då kommer
han tvinga mig å gå hem haha -.-

idag lekte jag med världens bästa kumpis och kusin :* vi va iväg
och spenderade litta möööney =D

nu ska jag sussa för imon ska jag iväg å storhandla med famo innan bes. av lägenheten!
är lycklig nu.

POSS

Ovido - Quiz & Flashcards