Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

allt på sin plats + irriterad!

Av emma - 2 oktober 2012 23:00

ja jag ska börja med att jag är irriterad!
på en tjej (ja läser du detta så menar jag varje jävla ord, och de borde du fatta!?!?)
såg på fb igår att en tjej skulle tatto sig, men hon hade ingen jävla aning om vad hon skulle tatto så frågade alla andra vad hon skulle göra så DOM bestämde vad för tatto hon skulle göra.
jag kommenterade att hon skulle va 100% på sin sak för hur kul är de å sitta där om 30+ år med en ponny på kroppen som inte betyder en skit?
hennes kommentar blev,
- ta en dag i taget!
jaja ta du en dag i taget snäckan!
så ska vi se vem som skrattar om 30+ år! mohahaha så omogen..

jajajaja, över till de glada =D
nu är soffan på plats osv, jätte fint!
men igår blev de chock för den va ju as stor haha! minns inte att den va så stor när jag beställde den...

är ganska nojig när de gäller att backa
med släp, men igår va jag tvungen och backa (typ 20m) och smalt va de + två gubbar stod å glodde, men jag klarade de =D fick även beröm av dom (Y) stolt.. eh eh ehehe.

nu ska jag och mr. BIG sova!
natti [:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards