Direktlänk till inlägg 23 november 2012

~ bakning, jobb & kaffe dejt!

Av emma - 23 november 2012 02:29

hello hello !

idag blev de bakning med bästa vän.
snikers såklart, muuuums :]
vid 18 stack jag och jobbade, efter jobbet träffade jag ofie bladet :D
blev kaffe å massa tragg på de!
ligger nu i sängen, försökt sova men kan inte :/ mår sjukt illa oxå :[
ajja...

haha jag vet att vissa tycker jag är löjlig osv. men vi alla har våra åsikter? ingen tycker likadant, tur de !

jag har även upptäckt att jag är väldigt "frispråkig", kan säga rakt ut till folk vad jag tycker å tänker om dom. det kanske inte alltid är det smartaste? MEN hellre de än snacka med någon annan om det..
vi alla är som sagt olika och de är ju tur, ni tror säkert att jag vill att alla ska va som mig! men nej verkligen inte, jag vill och är inte någon kopia av någon annan och vill heller inte att någon vill & ska bli en kopia av mig?
vi föddes som original och inte kopior ! ( vet, va lite vitsig där )
så ja, det enda jag vill är att folk alltid ska tänka ett steg längre än vad näsan räcker ! vi har tillräckligt med kopior i denna värld..
GAAAAAAAAAAAAH!
jaja sen tänkte jag rabbla upp massa saker om bl.a alkohol rökning och knark. men jag tar de imon så jag inte låter alls för sur/arg/irriterad/löjlig/idiotisk osv vad nu folk tycker.

KÖR DITT EGET RACE !

kram hej
ska passa på å fråga om någon vet om de kommer pipa när jag går igenom dom sakerna på flygplatsen ?
har två metall märlor kvar i foten som är 2*2 cm... ringde dock idag å fråga å då sa dom intyg men min doktor sa behövs inte ! TACKSAM FÖR SVAR.

- saknar min andra halva, men imon ses vi.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards