Alla inlägg under december 2012

Av emma - 9 december 2012 00:05

tjenna tjenna !

idag ville jag till biltema för skulle handla kattbur, spolarvätska å lite smått :) jag handla för flera hundra å Kim bara för några kronor! helt sjuk haha :]
efteråt körde vi till ekohallen å kollade lite :) sen körde vi vidare till mamma och fikade (:

nu myser/fular vi oss i sängen, Kim ska snart hem :[ ouf att sova själv efter 4 dagar bredvid honom :[ snyfft..

jaja,
imon jobba extra
13.45-22.00 känns ganska B !

natti.
~ vintern är fin men kall.

Av emma - 7 december 2012 22:32

hejsan!

vad mycket snö vi har fått!
de är mycket fint men väldigt kallt :/
hubbe älskar iallafall snö, han rullar sig å äter de om man kastar det på han haha :]

att dricka te när de är kallt är gott,
jag dricker de varje morgon till min morgon cigg! (ja löjliga jag som rökar)

i tisdags va de ju julbord på jobbet, va såklart mat kvar på onsdagen & igår så tog mig några ägg å silla bitar :] mums! hihi...

spelade quizkampen, kommer en fråga vad träd gör när dom är stressade? whooooot? fatta noll, lever träd på riktigt ?!? hm...

ikväll lagade jag & kimsan god mat å fick även en god drink :]
Kim hittade även en fin leverpastej i kylskåpet ! mums, hubbe ville såklart käka de men öh den slängde vi!!

idag kom nog siggelina in i sin "vill nuffa" tid, hon går här å mjaowar å sträcker upp rumpan i vädret :0 öööööööh!
men imorse va dom mysiga <3

myser nu framför x-faktor finalen, guuuuud så spännande !
håller alla tummar å tår för awa att hon vinner :]

ha de bra.

poss

Av emma - 5 december 2012 01:39

hej :]

idag ringde klockan vid tio, men somnade tydligen om å vaknade halv 12 :0 hähä nice :]

vid 15.15 blev de jobb, va även julbord ikväll på jobbet så åt min första jultallrik och den var gooood!
fick en fin tomte på glaset så satte den i mitt hår, fick även julklapp ifrån kommunen, ett spel som jag inte fattar ett skit av O_o får vänta tills mamma kommer :] hihi
målade även mina naglar glittriga idag, passar! intressant ;) !!!!!!!?!


ÅÅÅÅÅ de bara snöar å snöar å SNÖAR !!!
menmen...
paddan är ju bara för söt.
när han sover kan man göra vad man vill med hans tassar, snuffen <3

nu har jag och siggelina krupit ner under täcket, imon ska jag ringa vaktis ang. mina element :@@@ !!!!

sov gott,

poss.

Av emma - 4 december 2012 01:06

hejsan svejsan!
idag kl 10.00 rullade bilen mot Ullared med famo å challe i bilen !
väl där efter många olyckor på vägen, snökaos osv så fick jag änteligen shoppa! älskaaaaar Ullared <3 hade kunnat jobba där :,]
handlade faktiskt bara saker jag behövde :) var av bilderna ;D
hihi blev billigt oxå :0000 !?!?!
första gången jag hamnar under 1000 lappen [Y] vid 18.00 rullade bilen hem igen, olyckor å skit så va inte hemma förrän vid 20.30 :[
(låter viktig när jag skriver 18.00 osv)


den 2/12-12 va de 11 årsen min bästa vän peter försvann, saknaden är fortfarande stor och många ?? bubblar fortfarande upp!
~ undra hur livet hade sett ut idag om han fortfarande hade funnits vid vår sida? frågorna är många!
hoppas du har det bra, och jag älskar dig peter <3


nu precis va jag och challe ute å åkte pulka med våra nya "pulkor" eller hur man säger dom heter?! hm...


imorgon börjar jag 15.15-22 så blir att ställa klockan så man kommer upp i tid imorgon ;)


as kallt i mitt sovrum så tände ljus å på med pyjamasen! mys :]
nu ska jag, siggelina & paddan sussa.


poss.

Av emma - 2 december 2012 23:10

hello !

igår körde jag till kimsan min.
myste å kollade film <3
de börja ju snöa igår, så mysigt :]
men kallt :|
bara de får ligga så är de fint !
hihi

idag körde jag å Kim till citygross å handla lite :] handla bl.a en jätte fin kökstrasa med tomtar på hihi :]

nu ska jag å challe åka pulka
sen imon ska jag challe & famo till Ullared, baaaara vi <3

hubbe fick va min header :D så
snöig å fin :) hejdå!

bilderna först är inflyttnings presenterna :) + en julblomma men glömde fota :/ <3

Av emma - 1 december 2012 04:11

hello !

ikväll blev de inflyttnings fest :]
väldigt kul ;D tackar alla som kom!
fick fina presenter som jag fotar imon :]
efteråt blev de utgång till Harrys, sög rumpa, och massa pinsamma folk!
(ja jag tror ju inte att jag är perfekt men står inte direkt å strular med mina tjej kompisar) tss jaja :]

nu ligger jag i sängen å är typ nykter! nog för jag käkade innan :D
åh hittade 600kr på dans golvet!
lycklig tjej gick å köpte drinkar.
så slösa inget av "mina" egna pengar direkt, gött !! har jag råd med pizza imon (a)

idag är det den 1 december, det menas ju med att julkalendern ska öppnas ;) har ju tre.... hähä !

imon ska jag nog till min prins, efter han har varit på fest :)

nu ska jag, siggelina å lillen sussa!

nadddddddi :)

Ovido - Quiz & Flashcards