Alla inlägg den 2 januari 2013

Av emma - 2 januari 2013 22:45

tjeeeeeeennnnnnnaaaaaa !
wassup?

ibland skulle jag behöva en kille vid min sida, som idag! handlade en kasse full med mat, 5 kg kattsand till paddan & 7,5 kg kattsand till piggy.
att bära de upp till andra våningen ville bara få mig att böla!
japp, så jag ska skaffa mig en kille som kan bära upp min kattsand åt mig! någon villig?
ooooooch hämtade ut mina nya linser idag, japp jag är glasögon orm!
men, 910kr för 3 månader.
jaaaaaag spyr ! wtf, lilla jag & mina kattor, jaha där gick vi back 910kr..

LIFE GOES ON!

jobb 16-22, sitter å njuter på min rast tills jag får ett sms av en ko.
tydligen så är de en kille som ligger med mig jätte ofta!
jag vet inte om han drömmer eller om han förväxlar mig med någon annan?
men tro mig, kommer aldrig sätta mina tassar på han, patetiska nolla :@
jag ogillar dig.
ARG KVINNA!!
men igen, life goes on..

nu ska jag & mina bebisar krypa ner i soffan å softa!
ni får ha de så hjärtligt bra!

poss E.

Skapa flashcards