Alla inlägg den 4 januari 2013

Av emma - 4 januari 2013 02:06

tjenna !

trodde fan aldrig jag skulle komma hem från jobbet ikväll men jodå :]

hänt massa skit idag som bara får mig att ge upp! skit på skit på skit kommer fram mer & mer. men som en sa :
- palla lägga energi på svin
och nej, men ändå gör man de!
jag önskar att de vi hade, aldrig hade funnits. så känner jag nu! jaja..

efter jobbet kom världens bästa kusin & kompis hit. blev kaffe, pepparkak, check lista till gc och lite snack :]
älskar dig <3

nu är de bara 8 dagar tills vi sticker
och jag jobbar bara två kvällar till!
WIIIHO ! tanken får mig att bli överlycklig.

min bebisar är konstiga, en ligger under täcket å slickar på mina fötter och den andra ligger å pratar för sig själv? haha älskar er mina fisar (:

nu ska jag sova å hoppas på att vara frisk imon.

niiiiiiite <3

~ du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra.
du har väckt upp det jag trott var dött !

Ovido - Quiz & Flashcards