Alla inlägg den 5 januari 2013

Av emma - 5 januari 2013 01:19

hejsan..

natten har varit hemsk :[
vaknat ett x-antal gånger för inte fått någon luft å behövt snyta mig!
de finns ett virus som heter RS som har börjat nu. läste lite om de, jätte smittsamt å jätte vanligt vid denna års tiden. varför måste jag ha de?
mamma har haft de över en vecka nu.
men så länge vill inte jag ha de!
de tar som fan på min andning, och ju mer astma intag jag tar börjar jag bara darra :[
jag som hade fullt upp denna helgen!

men nä. sitter i min soffa & spelar ritagissa med petra.. idiominet är min bästa vän just nu!
så ensaaaaam :[

dock va jag och hämta resväskan idag :D fick låna av min styvmammas syster! gööööött :D
för om en vecka exakt sitter vi i bilen påväg till Malmö, flyger mot gc !
wääääääy ho!
kommer dock sakna mina bebisar :[

och måste bara säga detta!
dock inget speciellt MEN!
BB sonia gillade min status häromdagen :D haha så lol!
(fyller 20 om en vecka men beter mig som en 13 åring)

nu ska jag kolla vidare på min film.
ciao.

poss

Ovido - Quiz & Flashcards