Alla inlägg den 9 januari 2013

Av emma - 9 januari 2013 01:17

hej onsdag natt !

idag har jag bara tagit det lungt innan jobbet, ganska skönt!
dock hostat så jag hållt på å spy varje gång, mindre skönt !

ikväll va de sista jobbe kvällen innan GC ! fick många gratulationer då jag fyller 20 på fredag, en lycko spark i rumpan för att allt ska gå bra, många skratt även en vårdtagare som skratta när hon skulle ta lm så hon "skratta" vatten i mitt hue! haha, sen börja hon gråta för hon kommer sakna mig.
tycker verkligen om mitt jobb <3

skulle sovit för längesen men fastna i ett annat ämne hähä..

imon ska jag kanske leka med petra & milo, sen på kvällen ska jag & Sophie ha vin kväll, mys !

fick mina skor & tröja idag, wäääääy!
är mer än redo för GC :)

låt bilderna tala för sig själv!

niiiiite :]

poss

Ovido - Quiz & Flashcards