Alla inlägg den 22 januari 2013

Av emma - 22 januari 2013 23:48

hallå bloggen..

vaknade imorse av att paddan possa mig på näsan den lilla grisen!
inte gjort ett skit idag innan jobbet,
väldigt skönt faktiskt :D
börjat med tabletter idag för å minska mina "små" utbrott hähä.
hoppas de hjälper :D

min gamla svärmor berömde att paddan & siggelina va fina, mja ni ser ju själva bilden, mina små funkar <3

mina streck gubbar är till kim & hans film. hoppas dom får vara med..

okej ska förklara. har träffat en kille, och japp han heter kim.
många Kim i min värld just nu!
men ni fattar va?! ska försöka få en bild på han imon så ni kan få se han!

nu ska jag sussa, låt bilderna tala för sig själva lite.... zzZZzZZzzzzz

possen&kramen

Av emma - 22 januari 2013 00:47

hejsan :]

uuuuh, vaknade imorse efter en underbar dröm om GC. råttbo!

mammi hade satt på kaffe, lyx ju :]
PASS PÅ!!!!
fick billig jet räkning idag, gööött!

fixade oss osv sen lämnade jag mammi vid tåget för sedan jobb!
va faktiskt ganska drygt att jobba, dock kul att träffa alla igen!
(låter som om jag varit borta i evigheter!?) hahaha !!

men men, efter jobbet blev de donken med Sophie & Maria :] trevligt !

nu ligger jag i sägen & ska sussa.

pratade med bumark idag, paddans manlighet åker på onsdag eller torsdag. bumark är så rörig så fick två tider haaha !?

- ogillar snö, så kallt :[

sleep sött, pussen & kramen!

Skapa flashcards