Alla inlägg den 1 februari 2013

Av emma - 1 februari 2013 01:01

hejsan hejsan (:


idag bjöd famo hem mig på middag,

mums med kallops :D

efteråt jobb 16-22 men nu är jag ledig i tre dagar!

full helg, imon skålar vi, lördag kalas för mig & pappa

och på söndag dop! wäääyho :D


spanat runder på min data, hitta en deeeel bilder.

ganska oseriösa vissa men ja.

tänk på att vissa bilder är ca 1-3 år gamla..


POSSEN & KRAMEN

 

GNÄGG GNÄGG, japp jag har ridit jag oxå. när jag va 14-15 år. sen tog allergin över för mycket så palla inte mer.

 

min gammel famo och jag för två årsen (: <3

 

2 årsen.

 

ibland saknar jag att vara blond, men bara ibland.

 

störd.

 

3 år gammal bild, minns de som igår. ( fy vad jag har gått upp i vikt sen jag blev tsm med dig)

 

operationen den 8/10-2009. as snygg å de enda jag ville ha va chips. sen spydde jag upp, bara så ni vet.

 

aw, lila gips. sååååååååååååååååååååååååå SÖTT !!

 

denna bilden är från andra fot operationen. då jag plockade ut en märla utav tre för dom andra hade växt fast. ser ut som en hjärna jag vet....

 

mitt fina blåmärke jag fick efter en utekväll på ekebo. idag har jag fortfarande det kvar men jag ser ut att vara smutsig där bara.

Ovido - Quiz & Flashcards