Alla inlägg den 4 februari 2013

Av emma - 4 februari 2013 00:21

hello :]

kl ringde 9 imorse, ganska trött men ändå trött... full fart för fix sen hämta Calle sen rulla bilen vidare till bjärnum!
ja jag har sagt de 100 ggr men idag blev jag fattar till milo :]
så petra nu kan du inte ångra dig mohahaha. (eller?!) haha, men älskar dom båda väääldigt mycket så vi ska nog överleva varandra alla åren vi ses :D hihi <3

bilder på presenterna jag fick igår, dock inte famos, fick pengar av henne :] (alltid bra) men ville gärna inte ta kort på hur mycket jag fick.. (skryter lite va) mohahaha skämt åt sido.
och vet att faxe ser ledsen ut men han har en FET knuta på kinden så han såg allmänt deppig ut :/ eller va de för jag va där...

ikväll har vi kollat film, the impossible oxh magic Mike! gud så sexig han är. sjuuuukt avis på tjejerna, så ni killar här kan ju slänga er i snön för jag har hittat min andra man :D (min första är jag pitbull, tänkte berätta för honom snart att vi är gifta) :DDDDDD
menmen, skulle även kolla under sängen idag, samtidigt som jag böjer mig ner drar jag ut lådan under sängen å smäller mig själv på käften så ja läppen svullen å blödde som faaaaen, snygggggt !

nu ska vi sussa, jobbedag imon :]
oxh i veckan får jag träffa kimsan igen, okej vi bor 10 min ifrån varandra men ja, de är för jobbigt ändå...
älskar mina bebisar <333
(cat women)
posssssEEEEn

Skapa flashcards