Alla inlägg den 21 februari 2013

Av emma - 21 februari 2013 01:23

jag glömde berätta igår att i söndags ansökte jag om att bli aupair, men jag ångra mig direkt efter haha!!!

iaf, kom å tänka på en doktor jag hade för ca 2 årsen. jätte mysko, till å med min styvmamma blev lite rädd för han.. när han skulle visa mig hur jag skulle blåsa "ballongen" genom näsan höll vi båda på att dö i skratt.. ja ni läste rätt, ballong! jag har tryck i mitt höger öra, vilket menas med att min trumhinna "ligger" ner istället för är en "bubbla". så jag fick en ballong för å jämna ut de men vettifan. gjorde de i en vecka sen tröttna jag.. då fick jag även ett nässpray för jag har alltid inflammerade bihålor, pga det så snarkar jag och är alltid lite snuvig i näsan (snakar mer när jag är förkyld & full) men ja, de är jätte jobbigt för mig iaf :b men de där nässprayet använde jag oxå bara en vecka för tycker jag har tillräckligt att göra både morgon & kväll! ?!? :
astmaspray, linser & ögondroppar dag in & dag ut, att ta två sprut i båda näsborrarna blev ju för mycket ;) haha! men jaja, ville såklart dela med mig av mitt lilla liv till er :]
över till annat...

oj glömde säga hej! så hejhej :)

idag har jag sovit å sovit å sen vid 11 stack jag till ansiktsbehandlingen, den varade i 90 minuter å de kändes som om jag va i himlen!! fy sören vad skönt de va :') fick berömm för min fina hy, bara 2 porer att klämma (Y) var av dom två röda prickarna som man ser på bilderna haha :)
efteråt stack jag till petra för å fixa hennes hår :) fint fint!
sen körde jag till famo :) åt å tragga lite sen stack vi till jysk å blomsterlandet! fick ett doftljus av henne å de luuuktar så jävla gott! kolla bilden :D !!!

ikväll va de tvättdags, dryge!
och ikväll var de den första kvällen på typ 4 månader som jag satt ENSAM ! kändes sjukt konstigt, visste inte vad jag skulle göra. dock är mina kattor ganska underhållande, skulle ringa å berätta för challe vad siggelina gjorde, samtalet varade i 5 minuter å jag garvade i 4 min för fick ingen luft så mycket jag skratta! de jag skulle säga va :
siggelina tog världens sats å skulle hoppa upp i soffan men hon hamnar på bakbenen som en ekorre å kasar typ en meter fram på bak benen medans ögonen höll på å ploppa ut!
hahahahha !! ni som inte träffat mina kattor vet inte vad jag pratar om men tänk er själva se detta? hahahahha!!
har även druckit cola å ätit polly samt badat å rakat mig från topp till tå, sen kollat tv. intressant japp

jaja :] va inne på badoo nyss å svarade på lite meddelande ( måste notera att jag är knappt aldrig inne ) men ja de va en konstig kille som skrev till mig, kolla bilderna! jag svarade ju nej att jag inte rökade? sen efter några minuter, "vi ses å tar en cigg!" jag bara koko? hahah lite läskigt att han vet mitt efternamn.. måste ringa å säga de till pappi!

å pappi om du ser detta! jag har gjort reklam för ditt jobb hela kvällen! dock inte en jävel som sett mig men man vet aldrig om paddan & siggelina ska skicka bud ;] mahaha jag är övertrött!

å imon ska jag baaara ligga i min säng.. nästan iallafall :)

natti poss

Ovido - Quiz & Flashcards