Alla inlägg under februari 2013

Av emma - 20 februari 2013 00:59

halloj :]

hade svårt att somna inatt, intressant? vaknade ett x antal gånger å när dom ploga här utanför? wtf. vaknar aldrig av något men inatt gjorde jag! bara för kl ringde 9.00 för fix å sen till petra å milo.. å vaknade med världens smärta i ryggen :'[
vi pimplade kaffe å sen körde mot Markaryd! när vi körde hemåt upptäckte jag att spolarvätskan till rutan bak sprutade rakt ut ifrån bilen.. så kassa som jag & petra är började vi såklart as garva å fick värsta planen att spruta på alla som körde bakom oss.. HAHAHAHA!!!
men ja, hennes mammas bil är nog speciell haha ;]

ikväll va de jobb 16-22, fick jobba över :[ som vanligt haha?
efteråt kom världens bästa jenni hit, massa garv å tragg som vanligt.. de finns nog ingen som
kan förstå sig på vår relation.. å humorn ska vi inte prata om. tänk att jag erkänner de själv? paha...

nu ska vi sussa :) imon ska jag på ansiktsbehandling, gööött :) sen vidare för å fixa petra hår :]
paddan å siggelina kollar intensivt ut på snöflingorna ;)

förlåt malin för skostämplen på lappen jag fick av dig, men när vi öppnade bil dörrarna så flög den ut å efter sprang jag... (tur folket är lite udda i Markaryd så jag kände mig som hemma) haha! taaaack å poss bukis ! <3

godnatt poss :]

Av emma - 18 februari 2013 23:02

häääääj :D
allt bra?
va bra!!

vilket tråkigt väder de varit hela dagen å kvällen.. jobbade ikväll å hur blöt blev jag inte om fötterna? ööööh!
fick köra ute i skogen ikväll, höll på å kasa av vägen, snyfft :[

fått upp tavlorna på väggen nu, wäy änteligen !

nu ska vi sussa för imon ska jag till petra, milo & Ture :]
ska till Markaryd för å hämta ett medel till hennes kreatin vax som malin är snäll å ge :D så poss till dig!

jenni Carlsson, i looooove you!

godnatt, posssss!

ps. garvade sönder när jag såg sista bilden :')

Av emma - 17 februari 2013 23:53

hej :)
idag har jag i stort sett varit ute oss mine family å myst! eller nja, körde mest dit där för pappi skulle fixa ett hänge till ljuddämparen.. men sen myste jag med vovvarna, kattorna, syskonen och ja hela familjen haha :] pappa tvingade på mig en svår suduko (stavas) och blev mega paff att jag klarade den... okej till och med min syster som ska fylla 6 år är smartare... pappa ville inte vara med på
bild så smygfota hans hue (Y)
vid 8 stack jag till petra & milo. hela kvällen har vi försökt reda ut hennes underbara hår.. okej inte underbara direkt men ja.. hon har kreatin vax i så någon av er som vet hur man tar bort de förutom kniptång, vanlig tång, plattång, olja eller aseton (stavas) haha? ah men iaf. snart ska vi göra microringar igen å de ska bli riktigt skönt :) slippa ta på å av clipsen :]
paddan tycker om att possa/slicka mig på kinden, siggelina är på topp å jag är trött så godnatt :]

posssssss

Av emma - 17 februari 2013 00:37

hejsan :)

ikväll va jag hemma oss familjen å krängde pizza å kollade på mello. första å sista gången igen. de är ett skämt så därför kollar jag inte på det!

efteråt körde jag & hämtade papper, blablablaaaaa.. och även haft ett samtal som i ord inte går att beskriva!

nu ska vi sussa iallafall, å glömma all skit å börja om på nytt imon!
tack för mig hej!

de roliga är att en människas verkliga jag kommer alltid fram i slutet..

Av emma - 16 februari 2013 16:58

hejsansvejsan ;]

igår va jag, challe & jenni oss gammel famo <3 efteråt lekte jag & jenni lite, alltid lika kul :D

på kvällen kom Sophie hit, vi bestämde oss för att åka till Tyringe på lite förfest. de va kul där :D
efteråt blev de Harrys även om vi inte skulle dit menmen.. :]
efteråt käkade vi subway, mums :D

varit ute å gått hässletown runt med Sophie idag! nu ligger jag framför tv oxh försöker fjäska in mig oss min familj för lite pizza kräng.. jag brukar alltid lyckas så mjaaaa :']

byyyye :)

Av emma - 15 februari 2013 01:36

hejsan :]

idag är de alla hjärtans dag ju så hoppas ni haft det bra :)
själv har jag jobbat 16-22.30 :)
hade en som gick bredvid mig ikväll å de gick bra, hoppas jag iallafall :]

efteråt kom kimsan hit, vi sa att vi inte skulle ge varandra något :@
men tror ni inte att han köpt något?
jodå, blommor å choklad! sicken gris han är ;] vi har kollat film å hade varsin chips påse å krängt, gott :D
nu masserar han mig sen ska vi sussa :)
fick även mina 3 klänningar idag, dom va jätte fina :D ni får bara se en av klänningarna :D

godnatt poss :)

Av emma - 14 februari 2013 02:41

i like to fuck!
"minns" ni den låten? åh ni som inte vet är jag galen i pitbull. guuud han är verkligen så jävla SEXIG ! hade seriöst kunnat göra vad som för å få träffa han :'] tihi.. men iallafall, den låten är good :D

idag pw jag, duktig :'] vill ju gå ner liiiite till, eller ja gå ner å gå ner, vissa valkar som ska bort ahaha :D
träffade famo, thea & tuva oxå idag, thea fick skriva son auto på min mobil, fett ;D haha..
idag va jenni här oxå :] alltid lika trevligt, bara vår sjuka humor som spelar in ibland men skratta ska man :D
jajajja, ikväll blev de ju jobb :] fick jobba över en hel timme ikväll :/ blä.
men vid halv 12 hämtade jag Sophie för kaffe å tragg, love u!
helgen är full bokad så nice :D

"imon" är de ju alla <3 dag!
stort grattis till jenni & stoffe som firar 3 år idag! inte alls avis på er fina kärlek..............
jag firar iallafall min dag på jobbet men efteråt kommer kimmedimmelimmepimme hit.. för imon är de min "Kim är min bitch dag" och den innebär att vad jag än säger Kim ska göra så ska han göra de! annars blir de straff :@
oh ja Kim, istället för å skriva ut dina hemlisar (som är as roliga) så lägger jag ut dina sms istället :] om du ska vara i mitt liv så va beredd på att jag delar allt med min blogg :'] haha!

paddan är en riktig toakatt, mys!
nu ska vi sussa iallafall så godnatt :*

Av emma - 13 februari 2013 00:35

heeeeeeeejsan :]

allt bra?
jadå.

idag körde jag ifrån min älskade mammi :'[ saknar henne redan!
fick även hoppa in å jobba extra ikväll, va ganska okej ändå :D
men imon å torsdag blir de jobb som vanligt :D hähä..
ligger i sängen nu å ska sussa, är trött som ni kanske vill veta :D ja men visst!

vill bara påpeka att nej, jag & min kusin vi är inte sjuka i huet. bara lite!

och nej, Kim som jag pratar med är inte mitt ex :] han är min nya BFF !
va lite depp ikväll, (mensen som talar) så han ringde mig å nu är jag glad igen :D oh, jag är koko ahaha !

godnatt :]

Skapa flashcards