Alla inlägg den 4 mars 2013

Av emma - 4 mars 2013 23:49

haaaaaaaj :]
klockan ringde på halv 7 imorse, in i duschen sen fix, plockade upp famo vid halv 8 å bilen rullade mot malmö. först sjukan, jätte kul.. dom
skulle ta blodtrycket på challe, så när dom spänner på den saken å släpper så ramla den av challe hahahaa !! doktorn bara "ja de hade inte skadat om du lagt på dig lite" hahahah jag satt å höll på å garva sönder xD hähä. efteråt blev de Ikea :] handlade klart ALLT till lägenheten (på tiden?).. siggelina&paddan va jätte glada över en tv matta. undrar hur länge den får vara vit....köpte lampor till hallen å köket (har spots i båda men ville ha två lampor i varje rum) å annat smått :)
åååååå doftljus, något jag ääääälskar :DDdD
när vi va på Ikea ringde min chef, hon sa att jag fick emelies vik till den 25 maj :D blev jätte glad! trodde inte jag skulle få den då de va många i kön men jodå :D så går från 60.47% upp till 65%, jätte skönt att slippa 07-22 turerna med :) så jobbar sista dom på lördag & söndag sen börjar jag i de andra kvällslaget på måndag :) ska bli jätte kul, tycker om å jobba med dom så :D tihi.
efter Ikea blev de jobb för min del :) men nu ligger jag i sängen, gaaaanska trött :] är iallafall jätte gla idag :D
min bil rullade 16000 idag :) inte möd för en 20 års gammal bil <3

men natti poss :*

Av emma - 4 mars 2013 00:28

hajsanhajsan!

kvällen igår va lyckad :]
Michael skjutsade oss hem, tacka gud för att du finns, ibland ;] haha!
somnade dock inte förrän 6 imorse hähä.........
idag kom petra, milo & Ture en sväng å fikade :]
sen kom jenni & janet med :)
fick inflyttnings present igen :)
(ska flytta ofta för dom ger mig en ny skål varje gång) hahaha :) jätte fina saker så tack :) å ja jag fick Systembolagets kassar, dom passar perfekt att ha i soptunnan på toa haha :) ikväll blev de film å pizza kräng.
nu ska vi sussa, för imon bär de av till Malmö, först sjukan sen Ikea :)
så natti..

POSS !

? since sex got easier to get,
love got harder to find.

Ovido - Quiz & Flashcards