Alla inlägg den 6 mars 2013

Av emma - 6 mars 2013 01:56

naaaaj HAHAHAHAHHA !

hejsan svejsan :]
allt bra?
med mig är de finemang!

jobbade ikväll, kul som vanligt :)
skämde ut mig genom att gå ut från en vårdtagare med tossorna på. tur körde jag bara till lokalen, men fint å gå in på Ica med dom hahahaha!!
efter jobbet körde jag till petra å comp för kaffe å tragg :]
myspys!

siggelina har fått snille på att springa ut på balkongen när jag öppnar dörren. så idag hände de igen! jag sa hejdå till hemmet å körde till jobbet. blaaablabla! kommer hem nu inatt vid 1, möts av paddan som vanligt! men siggelina? ingen kattfan inne, öppnar balkongdörren å där sitter hon fint ute å tittar! mitt hjärta vänder fan sig ut & in varje gång!!! mina kattor är verkligen mitt liv, och mitt liv hade ju gått under om något hänt dom? fyyy! så nu har jag satt en fin lapp på ytterdörren ! (bilden nedanför)
nu ska vi iallafall sova, imon stan med petra & milo!
natti possss

~ trust no player, fear no bitch.
give no pussy, suck no dick. people play games, and are full of shit. play the role and be the baddest bitch!

Ovido - Quiz & Flashcards