Alla inlägg den 7 mars 2013

Av emma - 7 mars 2013 23:45

hej!
har inte denna torsdagen varit lång? jag tycker de.. vaknade vid 11, sen dess har tiden varit dryg!
dock har jg klippt mig idag :]
paaaahahahaha! challe tvingade mig & mamma till å trimma hans hår, när vi kommit till halva sidan la trimmern av hahahahah! garva som en get, (challe är jätte petig med sitt hår) hahahaha men jag fick klippa de förhand oxh imon kommer hans tjejkompis med en trimmer å hjälper han hahaha! skit kul! ikväll har jag, mammi & bebisarna krängt godis å kollat film. snart sussa! imon börjar min jobbiga helg, och på måndag börjar mitt nya vik så jobbar 5 dagar irad. fint ! :]

natti poss

Av emma - 7 mars 2013 01:02

hejsan :]

idag va petra sjuk å vill helst inte bli smittad så avstod ifrån träffandet :[
så vid 12 körde jag till famo, vi körde å tanka hennes bil, tvättade den, handlade på kvantum, fikade i solen, kollade tv & lagade mat tillsammans. saknar min famo, bodde ju oss henne innan & då träffade jag henne hela tiden... men idag umgicks vi i 6 timmar, mys <3
ikväll när jag satt hemma fick jag flipp på vad jag skulle göra imon på min lediga dag & halva fredagen! så jag tog kattorna i buren, packade våran väska och begav oss till Bromölla :D wiiiiho, överraskade mamma !!
så här stannar jag tills fredag, :] myspys! nu ska vi sussa, så natti !
snäll jag är mot kimmepimmelimme? veeeet ;]

~ the people who want to stay in your life will always find a way.

Ovido - Quiz & Flashcards