Alla inlägg den 10 mars 2013

Av emma - 10 mars 2013 23:31

hej!
vaknade vid 2 idag efter en jobbig natt! vaknat varje timme, svettats, frösit, nyst, snorat, varit kissig, ont i halsen, hostat slem & bara mått skit!
alltså är influensan tillbaka.. tar som fan på min andning, och ju mer spray jag tar desto skakigare blir jag :[ så blä på den!
jobbade mitt sista pass ju i detta kvp laget :] bjöd på kakor ! nu ska jag sova för imon börjar jag ju på min nya vik tjänst :]
bilderna nedan är tagna när paddan är 14v, och den understa är tagen idag, och nu är han 28v gammal. han till vänster! kul å se skillnad, han växer om piggy x)
poss natti

Av emma - 10 mars 2013 00:42

är ju heeeelt magiskt!
jag älskar verkligen den känslan :]
la upp på fb in (bilden nedan) fick sms å förfrågningar osv. men saken är att jag skrev bara att jag älskar att vara nykär, inte att jag ÄR DET! så daah där fick ni ;] mohahaha ibland är jag smart ;]
kl ringde 05.50 imorse, jag steg upp ur sängen 6.23 hahahha! så jävla trött va jag x) sen slutade jag vid 22 ikväll :) efteråt körde jag hem till pappi & comp. för å fira min styvmamma som fyller år idag (10/3, NOTERA!!!) hon fick en kattlåda av mig & challe hahaha ;) dock önskade hon inte sig fler kattor av mig så bäst siggelina å paddan skärper sig ;D
mitt kvällslag är ledsna över att jag lämnar dom imon, jag trivs jätte bra med dom så de ska bli trist, men vet att jag kommer trivas med dom andra oxå :D !!! så får väl bjuda på hejdå kakor imon och hej kakor på måndag ;]
naj nu ska vi sussa, tog ledigt imon 7-13 för ska på hemligt uppdrag ;) mohahaha lol..

poooooosss

Ovido - Quiz & Flashcards