Alla inlägg den 18 mars 2013

Av emma - 18 mars 2013 23:57

ja man behöver ju inte kolla vädret själv för alla på Facebook informerar en ju... MEN
hejsan!
idag tog jag en tur till finja för kaffe å snack. sen hem å storstäda. vid 18 tiden gick jag hem till famo för mat å god dricka. blev nog lite snurr i huet för mig å famo menmen. nu ikväll kom jenni hit för kaffe å tragg. imon ska jag ringa vaktis å fråga om jag får färg så jag kan måla om mitt fula kök men nu ska jag faktiskt sova, så hejdå!

~ don't change so people will like you.
BE YOURSELF !!!!
so the right people will love the real you.

Av emma - 18 mars 2013 01:05

nya bröst och läpparna är botox förorenade,
huden känns nu lenare,
och ansiktsdragen renare.

jag har faktiskt ingen koll, men nu vill jag göra porr.
JAG TALAR UT!

Skapa flashcards