Alla inlägg den 3 april 2013

Av emma - 3 april 2013 00:11

hejsan :)
igår va jag på utflykt med petra, milo & Ture :) efteråt köpte vi godis å hyrde film :D dom sov här inatt <3
idag kom jenni oxå :] efter vi lämnat petra & comp stack vi på äventyr.
min bil låter som en jävla EPA traktor, alla glor, "tjenna!"
blev fika & mys med jenni <3
efteråt stack jag till famo å åt maud, love u <3 hon hade inbrott i bilen härom dagen, onödiga idioter! lär er sno bilar på riktigt era nötskal.. men pappi fixade en ny ruta så nu är grandma glaaaa igen :]
badade ikväll, de blev så jävla varmt så jag höll på å svimma, istället för å tömma ut vatten låg jag där å plågades ihopp om att kalorier skulle förbrännas... ajja :)
glömde säga att jag va ute å gick med hubbe i lördags, saknad hund..
mina kattor äcklade sig ikväll, iaf piggy.. men sen blev dom söööda!

jag har PMS nu : trött på allt & alla.. men nu ska jag sova iaf!
natti

~ när verkligheten hinner ifatt & tiden räcker inte till för att lösa alla problem.

Ovido - Quiz & Flashcards