Alla inlägg den 7 april 2013

Av emma - 7 april 2013 22:43

haaaaaaaaajhajhajjajhajanalkavava!
läget?
idag körde jag ut till pappi ihopp om att han kunde fixa bilen! men nä. så imon får man svänga inom Håkansson å beställa ny ljuddämpare för röret till blaaaablaaa var knäckt hahaha. lol?!
efteråt blev de fika oss familjen bring. sen stack jag hem för Amanda & challe skulle hjälpa mig med soffan :]
upptäckte att de är 16 skruvar kvar som vi inte vet var ska vara i soffan..
sen stack jag till petra igen å nu ligger jag i sängen å ska sussa. imon börjar jobbeveckan, mån,tis,fre,lör&sön 14.45-22.30 (Y) även möte på onsdag 13-16 -.- bläääääääeäeäeä.

nu somnar jag så naaaaaadddi :*

(två första bilderna laddades inte upp igår så fick bli idag, glömde säga igår att siggelina&paddan fick en varsin säng, paddan ligger i den rosa å piggy i den svarta, tröga..)

Ovido - Quiz & Flashcards