Alla inlägg den 8 april 2013

Av emma - 8 april 2013 23:16

varför är måndagar så sega? jo för antingen jobbar jag eller har jag precis jobbat hela helgen å är död ! hmm..
jajaja! idag upptäckte jag att specsavers drog 200kr för mycket av mig, så fick gå tillbaka å få dom. pratade med vaktis idag, så va och hämtade färg (gratis) så nästa helg ska jag & calle måla om
mitt kök :) niiiiiiice :D
plockade upp jenni idag, blev fika å massa tragg, love <3
vi tog väck klockan från väggen, fina märken !?
sen work 14.45-22.30, skulle skjutsa hem en jobbar kompis, varnade henne att bilen lät som en traktor, å tvunget skulle ju dom andra jobbarkompisarna stå å lyssna när vi körde iväg. paah biljäääääääääääävel !!
köpte jeans av Hanna idag, naaajsbajs ;] nu ska jag sova, vaknade 7 imorse å va jätte pigg.. nu trött !
mina bebisar är finast :D <333
och måste nog städa imon, får panik.
natti :*

Skapa flashcards