Alla inlägg den 24 april 2013

Av emma - 24 april 2013 13:22

hejsan :]
puuh, orkar inte skriva allt som hänt i mitt "stora" liv så berättar ifrån helgen :) eller mja kan berätta att i tisdags natt skar challe sig på kattburken, vi stack till akuten vilket blev 4 stygn och en stelkrampspruta :) bra där!
i fredes var jag oss Hanna och macke och grillade :] efteråt blev de bowling. förlorade... såklart !?
i lördags va jag i vedema å grillade med challe, amanda, jenni, stoffe, sara, alex, petra, milo & ture :] efteråt blev de vin, spel & godis oss petra :] efteråt sussade jag oss kim. i söndags blev jag och challe klara med mitt kök :] från gult till vitt, blev jätte nöjd :) synd jag ska flytta (a) hähä.
fick reda på igår att mitt vikariat förlängdes till den 25 augusti istället för den 25 maj, HAPPY GIRL :D
nu ska jag köra till lindell och lämna bilen :] sen vidare med jenni å hämta nycklen till deras lägenhet, WIIIE :D

possssss E.

Ovido - Quiz & Flashcards