Alla inlägg den 6 maj 2013

Av emma - 6 maj 2013 23:37

hajsan :]
vet ni? snart har jag varit singel i ett år, tihi.. undra vad jag ska köpa till mig själv i ettårs present :0 !!!? ska satsa på 2 år som singel. dock spelade alla mina killar ikväll på hockeyn. asså tänk å gå in i duschrummet när dom duschar å rumpan är bar :00000 (himmelriket?!) ähähähä..
åkte till Bromölla i lördags :) och
i lördags fyllde siggelina 1 år, åh hon börjar bli gammal :[ tihi.
imon kör jag & Amanda till Linköping för å hämta hem mine brother !
här har jag hunnit med massa, som fika, kränga godis, fikat igen, druckit kaffe, ätit godis, krängt kebabrulle (dom på pizzerian vet att jag älskar sås, all sås.......) varit ute å gått med foxi, sett elefanter, köpt uteblommor, spenderat pengar, skrämt min mamma med min nya sminkning osv osv osv. KUUUUL VA :D ?!?!? eäääääywääy
just de, va med fint folk på Valborg, blev grillning i vedema, god dricka å spel :) synd man jobba dagen efter..

natti :*

Skapa flashcards