Alla inlägg den 9 maj 2013

Av emma - 9 maj 2013 00:13

haj :D

nu ligger jag i min sköna säng å ska sussa, kom hem ikväll efter 5 fina dagar oss mamma <3 ja kattorna har självklart fått följa med (skulle aldrig kunna tänka mig tanken att lämna dom en natt ensamma ens) blö !
idag färgade jag över min gråa utväxt, ser hemsk ut tihi :D

i detta inlägget tänkte jag klaga på folk som bara snackar och sen kommer de fram att dom inte menade det.. kanske jag ska döpa om min blogg till "tjejen som bara klagar" ?!
nejmen jag är trött på folk som säger saker som får en att bli glad, se positivt på saker & känna sig speciell :] hm ja. sen helt plötsligt märker man att "oj jag va inte så jävla speciell". man ska ju alltid tänka ett steg framåt, men ibland tänker man bakåt istället :D sånt är livet, vi lever & vi lär :]
(nu handla inte detta om direkta mig så ni inte inbillar er)

nej nu ska jag plugga insulin sen ska vi sussa. ååååh min pojk gjorde mål ikväll, ja kollar ni hockey med mig lovar jag er att ni lär få veta vem som är min pojk (alla i stort sett).

possssss

Skapa flashcards