Alla inlägg den 29 maj 2013

Av emma - 29 maj 2013 23:48

haaaaaaj :D

igår när jag gick å la mig satte jag på "dream talk". de va ganska kul å lyssna på de imorse. förstår nu varför mitt ex klaga på att jag rörde mig hela tiden & andades högt. förstår nu varför mamma är rädd för å sova bredvid mig (ja jag sover bredvid min mamma när vi är oss henne), förstår nu varför min kusin en gång gick å la sig på soffan när jag somnat.
jag andas som en flodhäst, halv snarkar - snarkar, rör mig var 3e minut, pratar i sömnen & smaskar. inatt stonka jag lite med, nog något allvarligt jag drömde... paddan lekte dock oxå mellan 03-05. men de vakna jag ej av! ganska kul å lyssna :) ska köra samma inatt :)

idag jobb 14.45-22.30 gytt..
imon börjar jag å bettan samåka :D hihi..
nu kollar jag på the notebook, och snart kommer scenen där jag bölar som en gris.. haha 4e gången jag kollar på 6 dagar :)

sov gotttttt alla geisar :D
poss

Av emma - 29 maj 2013 00:03

häääj :)
ja igår blev de fast 6 med Sophie, Carolina & Amanda :) sjukt jävla bra!
kattorna välte även ut min lilla blomkruka 2 gånger... imorse spillde jag ut kattmjölk över hela köket.. okej inte hela men halva köket iaf.

klockan ringde 7 imorse, till jobbet för å ta insulin på en vårdtagare med SSK !
gjorde de gooood så imon har jag delegering på de [:
efteråt stack jag till famo å challe å prata lite :)

vid 12 kom Jenni å gjorde mig svarthårig, like it !
sen va vi å handla på maxi, netto, ÖB & kvantum. handla allt jag icke skulle mohaha, ikväll bjöd dom på middag då jag låna ut min bil igår till Stoffe :D mums va de iaf, sen blev de tv häng med dom! beställde även ny gardin till toan å nya kuddfordral till soffkuddarna :D nu målar jag naglarna sen ska jag å kattorna sussa :D

natti pooooosss

Ovido - Quiz & Flashcards