Alla inlägg den 8 juni 2013

Av emma - 8 juni 2013 23:16

haaaaaj :]

låt mig se....
ja i onsdags blev vi i kvp lag bäst upp bjudna till Bettan för inflyttning å födelse fest :D började kl. 15 ! de blev mycket god mat å massa god dricka !!
vid 19 gick jag å mötte Sofia för sedan vidare hem till mig för fix. sen kom henny å Erika oxå :) blev massa dricka (för mycket kanske?! eller nej..) sen drog vi vidare till Harrys! hade jäääätte kul :D efter massa dans drinkar å fyllesnack gick jag å Sofia hem igen. påvägen hittade vi Kim så han fick följa med hem.. blivit en vane sak att han alltid sover här när jag är full... HMMMM ! dock bråkar vi som om vi varit gifta i 10 år men vi har bara känt varandra i ca 7 månader.............. yeye :D

i torsdags fick de fan bli en återställare för varken jag eller Sofia mådde bra..... sen maud oss famo sen byebye till Sofia!
efteråt plocka bästa Jenni upp mig, följde med henne hem
å kolla på film med Stoffe å fidde :]
(noterar bara att jag åkte cabbe var av bilden, som man ser dö mö av)
kimsan sussa här igeeeeeeeen å blablaaaa.. vad ska jag ta mig till när han lämnar mig i höst? looooooonely i'm so lonely.. paaahahaha..

jobbehelgen började igår å slutar imon även PW med Jenni igår :) sjukt seg idag, även fått ont i halsen :[ tyck synd om mig..

så nu ska jag krypa ner å läsa tidningen hänt extra hähä :]
köpte jätte faaaajnt nagellack förra helgen, wiiiiiie!!!.....

natti pooooosss

Ovido - Quiz & Flashcards