Alla inlägg den 14 juni 2013

Av emma - 14 juni 2013 01:51

grattis alla lyckliga studenter, idag är det eran dag!

kom å tänka på att idag är det ett årsen jag stod i österängs aulan å
lyssna på rektorn som förklarade oss som studenter, sen när jag tog
mitt sista steg ut ifrån den skolan. ett årsen, de är läskigt..
dock inte varit arbetslös en enda dag (y) fast ja.. typ idag är de även 2
årsen jag började på hemtjänsten i Tyringe, och jag trivs som fisken i vattnet oxå, speciellt i lag bäst ;D

GRATTIS TILL EN AV MINA BÄSTA VÄNNER OFIE BLADET SOM FYLLER SYSTEMBOLAGETS ÅLDER IDAG, AAAAJ LÖV U <3

imon kommer även Sofia, wiho. vi har varit "gifta" i 6 år. goodeguud :) <3
imon blir de även 3 studentfester för mig. så taaaaaaggga!

jag vet att mina bilder ej hör
ihop med texten, and that's IT :D
blöblabläääääää!


GODNATT POOSSSS :D

pssssst, i'm in love !

Ovido - Quiz & Flashcards